دنیای عجیب

دانلود از آپلودکده

 

دانلود از پیکوفایل

ویژگیهای EagleGet:

-سرعت بخشیدن به دانلودهای شما تا ۶ برابر و قابلیت ادامه ی دانلودهای نیمه کاره
-قابلیت دانلود از سایتهای اشتراک گذاری فیلم مانند یوتیوب (این قابلیت در نسخه ی نهایی فعال می شود)
-رایگان و بدون محدودیت در استفاده
-پشتیبانی از تمامی مرورگهای معروف مانند Chrome, Firefox, IE
-امکان دانلود از HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 دانلود از پرشین گیگ

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

شروع به کار با DAP بسیار ساده می باشد، تنها کافی است نرم افزار را برروی رایانه خود نصب نمایید، با همان روشی که همیشه برای دانلود استفاده می نمایید، دانلود های خود را انجام دهید و خود تفاوت و بهبودی را که در سرعت دانلود شما رخ میدهد را تماشا نمایید. این نسخه از نرم افزار ازنسل جدید سیستم عامل های مایکروسافت یعنی ویندوز۷ نیز پشتیبانی می نماید. به علاوه دانلود نمودن با نرم افزار مدیریت دانلود DAP که از فناوری امنیتی جدید ابتکاری دانلود مبتنی بر SpeedBit’s Multi Antivirus (MAV) Analysis استفاده می نماید، به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خود را با استفاده از پیشرفته ترین آنتی ویروس های جهان بررسی نمایید، بسیار ایمنتر از هر گون نرم افزلر مدیریت دانلود موجود می باشد. همچنین می توانید الگوی دانلود خود را با استفاده از الگوی دانلود اینترنت اکسپلورر که به شما اجازه گرفتن فایل با پنجره های دانلود را می دهد یا الگوی دانلود فایرفاکس که تمامی دانلود ها را دریک لیست دانلود فهرست می نماید، انتخاب نمایید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

FlashGet که پیش تر با نام JetCar شناخته می شد، نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند و همه منظوره ای می باشد که بگونه ای ویژه برای برطرف نمودن دو مورد از بزرگترین مشکلات در هنگام دانلود فایلهای خود از اینترنت یعنی سرعت و مدیریت فایل های دانلودی طراحی شده است. چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که برای دانلود فایلهای خود از طریق اتصال اینترنت کم سرعت استفاده می نمایید، یا در نیمه راه دانلود از ادامه انجام فرآیند بازمانده اید، ویا نمی توانید از عهده مدیریت دانلود فایلهای دریافتی روزافزون خود برآیید، نرم افزار FlashGet بهترین انتخاب ممکن برای شما است. این نرم افزار فایلهای دانلودی را به چندین قسمت تقسیم نموده و هر یک از این بخش را بصورت همزمان با دیگر قسمتها دانلود می نماید تا بدین وسیله سرعت دانلود فایلهای شما را از %۱۰۰ تا %۵۰۰ افزایش دهد. این ویژگی در کنار قابلیتهای ساده و در عین حال قدرتمند نرم افزار مدیریت دانلود FlashGet به شما کمک می نماید تا کنترل فایلهای دانلودی خود را بگونه ای که تاکنون هرگز تجربه آن را نداشته اید بدست گیرید.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلود کده

 

Orbit Downloader يکي از نرم افزارهاي بسيار خوب مدیریت دانلود فايل از اينترنت به شمار ميرود. شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد فايل هاي دلخواه خود را از سايت هاي مختلف اشتراک گذاري فايل دانلود کنيد و همچنين در مدت زماني که فايل در حال دانلود است با کمک اين برنامه بر روي آن مديريت نماييد. يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار بهره گيري از تکنولوژي P2P برای دانلود فايل هاست که با استفاده از آن فايل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسيم بندي مي شوند و اين عمل سبب افزايش سرعت دانلود تا 500 در صد ميگردد. از اين نرم افزار ميتوان در مرورگرهاي معروفي همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنين اين برنامه از پروتکل هاي HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتيباني مي کند.



ادامه مطلب

 

 دانلود از آپلودکده

 

 


دانلود Cracker از آپلودكده

 

برنامه مدیریت دانلود Internet Download manager v6.14 build 5

در این سری علاوه بر برنامه، cracker مخصوص تمام نسخه ها نیز گذاشتیم

روش کرک کردن:

      پس از نصب برنامه IDM ،  نرم افزار IDM Cracker Tool را اجرا کرده و بر روی دکمه Start کلیک کنید. 
     فقط برای آپدیت کردن نسخه نرم افزار Internet Download Manager بر روی دکمه Update کلیک کنید، پس از اتمام آپدیت IDM، بایستی مجدداً با استفاده از نرم افزار IDM Cracker Tool نرم افزار Internet Download Manager خود را کرک نمایید.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد